Μετά τον Βυσσινόκηπο- ο δραματικός μονόλογος του Βασίλη Μυριανθόπουλου με τη Γωγώ Μπρέμπου «ανεβαίνει» στις 30 Ιανουαρίου 2020 στο Θέατρο Αμαλία

21:34:26,01/22/2020
Μπρέμπου-Μυριανθόπουλος- Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης- Κολλάζ: ©Typologos.com

Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθετεί τη Γωγώ Μπρέμπου στο δραματικό μονόλογο «Μετά τον Βυσσινόκηπο», που «ανεβαίνει» στις 9 το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιανουαρίου 2020 στο Θέατρο Αμαλία (οδός Αμαλίας 71) της Θεσσαλονίκης. Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης- Κολλάζ: ©Typologos.com

Τι ενώνει την Ανθή με τη Λιουμπόβ;

Άραγε,πώς διαχειρίζεται μια μάνα την απώλεια των παιδιών της;

Άραγε,πώς διαχειρίζεται μια γυναίκα την απώλεια του έρωτα της;

Οι απαντήσεις στα ανωτέρω ερωτήματα αναμένεται να δοθούν στο δραματικό μονόλογο με τίτλο «Μετά τον Βυσσινόκηπο» του συγγραφέα και σκηνοθέτη- πολυσχιδούς δημιουργού Βασίλη Μυριανθόπουλου ο οποίος καθοδήγησε την πρωταγωνίστρια και ηθοποιό Γωγώ Μπρέμπου, που θα ερμηνεύσει το ρόλο στις 9 το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιανουαρίου 2020 στο Θέατρο Αμαλία (οδός Αμαλίας 71) της Θεσσαλονίκης.

Γωγώ Μπρέμπου-Μετά το Βυσσινόκηπο- Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Άραγε, πώς διαχειρίζεται μια μάνα την απώλεια των παιδιών της;Άραφε Πώς διαχειρίζεται μια γυναίκα την απώλεια του έρωτα της; Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Όλα  εξελίσσονται μετά τον Βυσσινόκηπο, όποτε  έφυγαν η Ανθή Χαλκίδη με τα παιδιά της, και η Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα με τα μπαούλα της.

Επί της σκηνής «συναντιούνται» μια καθημερινή γυναίκα και μία εμβληματική ηρωίδα, οι οποίες μετά τον Βυσσινόκηπο βρίσκονται σε παράλληλους δρόμους

Ουσιαστικά, στο έργο καθρεπτίζονται όλες εκείνες οι γυναίκες,που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους.

Η Ανθή συναντά τη Λιουμπόβ στο ταξίδι της, μετά τον βυσσινόκηπο.

Μία ηθοποιός, η Άννα (Γωγώ Μπρέμπου) ερμηνεύει τη Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα του «Βυσσινόκηπου» σ’  ένα βράδυ μετά από την παράστασή της.

Με αυτό τον τρόπο συνδέει την ιστορία της ηρωίδας με αυτή μιας πραγματικής γυναίκας, της Ανθής,που και εκείνη κάποια ιστορική στιγμή ξεριζώθηκε από το «Βυσσινόκηπό» της.

Σε αυτόν το μονόλογο πρωταγωνιστούν η φρίκη των πολέμων,η σημασία του να αποκτά κάποιος ρίζες, η θέληση για επιβίωση και η δύναμη της αγάπης, καθώς και οι γυναίκες, οι οποίες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους.

Μέσα σε ένα σύγχρονο κιεπιβλητικό εικαστικό περιβάλλον λαμβάνουν χώρα οι δραματικές ιστορίες των δύο γυναικών,οι οποίες ακολουθούν τις πορείες τους.

Πορείες,που αρκετές φορές φαίνεται να συγκλίνουν κάτω από τα ίδια μουσικά ακούσματα .

Η Λιουμπόβ και η Ανθή αποκτούν λόγο και προβάλλονται επάνω σε σώματα.

Επί 70 λεπτά, μοιράζονται με τους θεατές τα συναισθήματα τους, για τη Ρωσία που άφησαν πίσω τους.

Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Βασίλης Μυριανθόπουλος μετά από τις μεγάλες επιτυχίες του, επιστρέφει στη θεατρική σκηνή τελείως διαφορετικός αυτή τη φορά.

Ο σκηνοθέτης Bασίλης Μυριανθόπουλος

Ο σκηνοθέτης και συγγραφέας Βασίλης Μυριανθόπουλος. Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Ο σκηνοθέτης και συγγραφέας Βασίλης Μυριανθόπουλος. Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Ο σκηνοθέτης και συγγραφέας Βασίλης Μυριανθόπουλος  γεννήθηκε στις 26 Μαΐου 1965 στον Πειραιά. Έχει σπουδάσει θέατρο στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και του Πειραϊκού Συνδέσμου.

 Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια του Richard Cislac και της Σχολής Le Coq.

Έχει μαθητεύσει στο εργαστήριο ζωγραφικής του Γιώργου Μπουρναζάκη .

 Έχει κάνει χορό με τους Ζουζού Νικολούδη, Γιάννη Μέτση και Konrad Bukes.

Στο θέατρο έχει γράψει και σκηνοθετήσει τα έργα:

«Μόλις Χώρισα» (σε κείμενο Β. Μυριανθόπουλου και Β. Χατζηνικολάου -Θέατρο Μελίνα 1998, Κ.Θ.Β.Ε. Μονή Λαζαριστών 1999, Θέατρο Λαμπέτη 2005, Θέατρο Κιβωτός 2016-2017, Περιοδεία 2018, Δημοτικό Θέατρο Λατσίων – Λευκωσία, 2013, White Elephant – Λονδίνο, 2003).

 «Εγώ ο Πρίγκιπας» (Θ.Ο.Κ., 2015-2016), «Ιουλιέτα Χ-Large» (σε κείμενο Β. Μυριανθόπουλου και Κ. Τσόκαλη), «Μπλε»,  « Ο Κόσμος Της Πάττυ» και « Τρεις Κόρες Εν Καμίνω».

Έχει μεταφράσει και σκηνοθετήσει τα εξής έργα:

«Red Speedo» (Lucas Hnath, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, 2018).

« Loveplay»  (Moira Buffini), «Un Fil A La Patte» (George Geydeau), «The Vintner’s Luck»  (διασκευή μαζί με τον Πάνο Δημάκη — Badminton, 2011).

Έχει σκηνοθετήσει τις εξής παραστάσεις:

«Μαγειρεύοντας με τον Έλβις» (Lee Hall, Θέατρο Σταθμός, 2014- 2015).

Τρελαντώνης (Π. Δέλτα, Θ.Ο.Κ. 2013-2014).

«Είπα μην ενοχλείτε» («L’ Emmerdeur», Francis Veber, Αθηναϊκά Θέατρα, 2015).

«O Tαλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ», «Οι Άντρες προτιμούν τις Ξανθές»,  Βασιλικοί Μετά Τρούλου» (Play on, Rick Abbot), «Νυφικό Κρεβάτι» (The Fourposter, Jan De Hartog), «Τα Μαγικά Μαξιλάρι» (Ε. Τριβιζά), «Έρωτας στη Διαπασών» (Love in E Flat, Norman Krasna), «Ο Πρίγκιπας και ο Φτωχός», «Ιλιάδα», «Εκκλησιάζουσες» (συν-σκηνοθεσία με Νανά Νικολάου – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης), «Black Out» (While the Lights Were Out, Jack Sharkey), «Σε θέλω σε θέλω σε θέλω» (Things We Do For Love, Alan Ayckbourn), «Πεταλουδόσαυρος» (Ε. Τριβιζά), «Η Χαρτοπαίχτρα» (Δ. Ψαθά, 2003, 2009), «Ο Φίλος μου ο Λευτεράκης»  (Α. Σακελλάριου, 2005) και «Φωνάζει ο Κλέφτης» (2013).

Έχει σκηνοθετήσει τα χοροδράματα:

«Αγγελική» (Rotterdam, 1992), «Η Φόνισσα» (Α. Παπαδιαμάντη, 1993), «Αντιγόνη»  (Σοφοκλή, 1994), και «Πανώρια» (Γ. Χορτάτση, 2004).

Επίσης¨,  έχει συνεργαστεί με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου, Ιωαννίνων, Ρόδου, Βορείου Αιγαίου, Ρούμελης, Λάρισας, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Κολλέγιο Αθηνών, θέατρα Λαμπέτη, Μελίνα, Βεάκη, Ορφέας, Πειραιώς 131, Αποθήκη, Βρετάνια, Αθηνών, Badminton, Πόρτα, Βέμπο, Μουσούρη, Παρκ, Τζένη Καρέζη, Ιλίσια, Στούντιο Ιλίσια, Ριάλτο, Αθηνά, Μπρόντγουαιη, καθώς και πολλές μουσικές σκηνές, καθώς και πολυχώρους.

Το 2010 υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής του «Backstage Theatre Festival» του θεάτρου Badminton. Είναι ιδρυτής της Ομάδας «Δράσις» (1997-2015).

Στον κινηματογράφο έχει γράψει και σκηνοθετήσει τις ταινίες «Μόλις Χώρισα (2008)», « Σούλα Έλα Ξανά» (συν-σεναριογράφος Ό. Μιχαλοπούλου —Odeon, 2009), και «Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης» —βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Άκη Δήμου (συν-σεναριογράφος Β. Τσιγκριστάρης, Odeon, 2015).

Διδάσκει υποκριτική και κίνηση για ηθοποιούς. Από το 1995 μέχρι και σήμερα κάνει θέατρο με παιδιά στο Λεόντειο Λύκειο, καθώς και στα Εκπαιδευτήρια Δούκα.

Γωγώ Μπρέμπου-Μετά το Βυσσινόκηπο- Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Μια συνάντηση επί σκηνής όλων των γυναικών που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους λαμβάνει χώρα με πρωταγωνίστρια τη Γωγώ Μπρέμπου στο έργο «Μετά τον Βυσσινόκηπο» του συγγραφέα και σκηνοθέτη Βασίλη Μυριανθόπουλου. Φωτογραφία: Γιώργος Καλφαμανώλης

Συντελεστές

Το κείμενο έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Μυριανθόπουλος.

Τα σκηνικά και τα κοστούμια δημιούργησε ο Kenny McLelan.

Τους φωτισμούς σχεδίασε και το  video υλοποίησε ο  Αργύρης Θέος.

Τη μουσική συνέθεσε ο Κωνσταντίνος Κωτούλας.

Το σκηνοθέτη βοήθησε η Αναστασία Λαντζουράκη.

Τις σκηνές φωτογράφισε ο Γιώργος Καλφαμανώλης.

Τον ήχο φρόντισε ο  Ορέστης Καμπερίδης.

Το μακιγιάζ επιμελήθηκε ο Βαγγέλης Θώδος.

Το Hair Styling πραγματοποίησε ο  Γιώργος Δουδέσης

Το μονόλογο ερμηνεύει η ηθοποιός Γωγώ Μπρέμπου.

Η παράσταση αποτελεί παραγωγή της Εταιρείας  θεατρικών παραγωγών και εκμετάλλευσης θεάτρων Φιλοθέατον.

Το έργο διαρκεί 70 λεπτά.

Τιμές εισιτηρίων

Η γενική είσοδος τιμάται στα 13 ευρώ. Τα εισιτήρια για φοιτητές, ανέργους, ανθρώπους με αναπηρία (Α.ΜΕ.Α.),άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών είναι στα 10 ευρώ.

Η προπώληση γίνεται από το ταμείο του Θεάτρου Αμαλία και την ιστοσελίδα ticketplus.gr.

Πληροφορίες παρέχονται και κρατήσεις γίνονται στο τηλέφωνο με αριθμό κλήσης: 2310-84.25.09.

©Typologos.com 2020

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.