Ιωάννης Κυφωνίδης – Σε πρώτο ενικό πρόσωπο


15:09:48,02/13/2019
O ηθοποιός- σεναριογράφος -σκηνοθέτης Ιωάννης Κυφωνίδης

O ηθοποιός- σεναριογράφος -σκηνοθέτης Ιωάννης Κυφωνίδης σε δοκιμαστικό για vintage διαφήμιση

Γεννήθηκα στις 3 Ιουλίου του 1970 στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα διαδοχικά στην περιοχή του Ιπποκρατείου και την περιοχή της Βασίλισσης Όλγας και Ανθέων με Μαρτίου.

Σε ηλικία 7 ετών κέρδισα το Β’ Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Παιδικής Ζωγραφικής με θέμα το Διάστημα που διοργάνωνε ο Αθλητικός Μορφωτικός Όμιλος «Γαλαξίας».

Θυμάμαι πως τηλεφωνούσαν φίλοι και συγγενείς από όλη την Ελλάδα, γιατί με είχαν δει σε πλάνα της Ε.Ρ.Τ. να παραλαμβάνω το βραβείο. Βέβαια δε με είδα ποτέ καθώς ήμουν στο σχολείο όταν μεταδόθηκε το ρεπορτάζ.

Στα 12 μου, ως κατασκηνωτής της Χ.Α.Ν.Θ. διακρίθηκα στους ετήσιους αγώνες στίβου που διοργάνωνε στον Αι Γιάννη του Πηλίου και φαίνεται πως από τότε μου μπήκε για τα καλά το μικρόβιο του αθλητισμού.

Εκείνη την περίοδο είχα ξεκινήσει και μαθήματα κιθάρας και σολφέζ σε γνωστό ωδείο της πόλης.

Στα 15 μου, επάνω,δηλαδή, στην εφηβεία παράτησα την κιθάρα και τα σπορ και αφοσιώθηκα στις ξένες γλώσσες και το λύκειο,προκειμένου να πετύχω στις Πανελλαδικές.

ΜΕGA - Ιωάννης Κυφωνίδης

Από τη σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη «Εθνική Ελλάδος» στο MEGA

Εν τέλει από τις αρχικούς σχεδιασμούς για Νομική ή Αγγλική Φιλολογία βρέθηκα να σπουδάζω Κοινωνικές Επιστήμες με ειδίκευση στη Δημοσιογραφία και τη Διαχείριση Μ.Μ.Ε., που μέχρι τότε το έβλεπα μόνο ως χόμπι. Συμφοιτήτριές μου,τότε ήταν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και η Ζήνα Κουτσελίνη.

Αρχικά το 1991 εργάστηκα στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 Θεσσαλονίκης συνεργαζόμενος με τη Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, τη Ναυσικά Γκράτσιου, τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου , το Δημήτρη Ασπροπούλη και τον αείμνηστο Δημήτρη Χατζηπαρασκευά με διευθυντή τον – επίσης – αείμνηστο Σπύρο Παγιατάκη.

Παράλληλα, από το 1995 άρχισα τη συνεργασία μου,με το ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 Θεσσαλονίκης ως ανταποκριτής,ενώ το φθινόπωρο του 1998 είχα μία σύντομη συνεργασία με την πρωινή εκπομπή του STAR που τότε παρουσίαζε η Κατερίνα Λάσπα.

Λίγους μήνες μετά μπήκε στη ζωή μου η εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ με προϊστάμενο του γραφείου Θεσσαλονίκης το Βασίλη Κοντογουλίδη και συναδέλφους εκτός από σένα, τη Σύνθια Σάπικα, τον Κώστα Γκρέζιο, την Κατερίνα Αντιόχου, τη Δήμητρα Δέδε και το Δημήτρη Κουφοκώστα.

Η συνεργασία μου, με την εφημερίδα που ήταν και ένα μεγάλο σχολείο, και εν τέλει προπομπός για να αρχίζω να ασχολούμαι με τη συγγραφή θεατρικών έργων και σεναρίων, διήρκεσε περίπου 7 χρόνια.

Θυμάμαι πως πέρα από τις αποστολές και τις έρευνες αγάπησα μία στήλη, όπου παρουσιάζαμε πρόσωπα που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ήταν σημαντικά.

Αυτό που μου έρχεται πρώτο από όλα στο μυαλό είναι ο Σάκης Τσέτης, ο «Εθνικός μας Φίλαθλος» , όπως τον είχα αποκαλέσει, γιατί τότε το γεμάτα δάκρυα χαράς και συγκίνησης πρόσωπό του,  για τις επιτυχίες της Εθνικής στο EURO 2004 είχε γίνει πρωταγωνιστής σε σποτ και καμπάνια μεγάλης εταιρείας.

Με είχε εμπνεύσει τόσο πολύ η όλη ιστορία, που άρχισα να γράφω ένα σενάριο μαζί με τη μετέπειτα δασκάλα και μέντορά μου, στο θέατρο Αθηνά Παππά.

Είχαμε μάλιστα καταθέσει μία πρόταση – ιδέα γύρω από αυτό το σενάριο σε μεγάλη κινηματογραφική εταιρεία, αλλά δεν πέρασε, ως πολύ ακριβό.

Όταν έκλεισε το γραφείο της εφημερίδας στη Θεσσαλονίκη αφοσιώθηκα στην τηλεόραση και την εκπομπή που συμπαρουσίαζα με τη Μελίνα Καραπαναγιωτίδου στην Ε.Τ.3.

Πέντε χρόνια έμεινα στο τρίτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης, που ήταν ένα ακόμη μεγάλο σχολείο,καθώς εκπαιδεύτηκα στις κάμερες, τα φώτα, το μακιγιάζ, τις παραστατικές τέχνες, καθώς η παρουσίαση εκπομπής και δελτίων ειδήσεων είναι ένα είδος παραστατικής τέχνης.

Βέβαια στα χρόνια αυτά , υπήρξαν και δύσκολες στιγμές, όταν βρέθηκα στη λεγόμενη μαύρη λίστα και όχι για λόγους πολιτικούς ή κομματικούς, που πραγματικά ποτέ δε με απασχόλησαν και δε με επηρέασαν ως επαγγελματία και ως άνθρωπο.

Οι λόγοι ήταν «προσωπικοί», όχι δικοί μου, αλλά δε θα επεκταθώ στο θέμα αποκαλύπτοντας ποιο  στέλεχος θεώρησε ότι το υποσκάπτω …. Συμβαίνουν , όμως,  αυτά και προτιμώ σήμερα να αποδίδω τα γεγονότα αυτά στις κακές και παρεξηγημένες στιγμές.

Ακριβώς σε ένα από τα χρονικά κενά των συμβάσεων με την Ε.Τ.3 άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα υποκριτικής στο acting studio «ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ» της Αθηνάς Παππά με εξειδίκευση στο LIVE ART THEATER, όπου τελικά πέρα από την Αθηνά ως δάσκαλοί μου,  λειτούργησαν ο φωτογράφος και διευθυντής φωτογραφίας Βαγγέλης Ρασσιάς και η μουσικός – ερμηνεύτρια Μελεντίνη.

Πεινάει κανείς

Aπό το θεατρικό έργο “Πεινάει κανείς”

Η παράσταση που έγραψε και σκηνοθέτησε η Αθηνά Παππά με τίτλο «Πεινάει Κανείς», αρχικά στο OFF OFF FESTIVAL του Επί Κολωνώ και στη συνέχεια ως πλήρης επαγγελματική παραγωγή στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης λειτούργησε καταλυτικά και με έμπασε στο χώρο.

Η παράσταση αυτή μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω καλά και εν τέλει να γίνω καλλιτεχνικό δίδυμο με τον Κωνσταντίνο Ρόδη,αλλά και να γνωρίσω τον ίδιο, το μεγάλο δημιουργό Μιχάλη Κακογιάννη. Και βέβαια να συμπρωταγωνιστήσω με το Στράτο Τζώρτζογλου και να συνεργαστώ με τους εξαιρετικούς γκεστ που είχε η παράσταση , όπως τον Ηλία Μαμαλάκη, τη Λία Βίσση, το Νίκο Τουλιάτο κ.α.

Και βέβαια να συμπρωταγωνιστήσω με τους πρώτους συναδέλφους, που απέκτησα τότε την Έλενα Αγγελοπούλου, τη Μελεντίνη, το Ρόδη και το Δημήτρη Μαζιώτη και λίγο νωρίτερα τον Ιωάννη Λάτση.

Η συνέχεια είχε τη συγγραφή σεναρίων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση από κοινού με τον Κωνσταντίνο Ρόδη που δεν τελεσφόρησαν στην πράξη λόγω κρίσης.

Θυμάμαι πως θέλαμε τόσο πολύ να γυρίσουμε σε ταινία μεγάλου μήκους το σενάριό μας, «Πλατεία Αριστοτέλους», αλλά τελικά δεν έγινε πραγματικότητα. Καλό,όμως,είναι να δεχόμαστε τα όσα γίνονται. Δεν ήταν φαίνεται κατάλληλη η στιγμή. Ίσως κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον.

Το 2012-2013 γράψαμε και παρουσιάσαμε την παρωδία «SEX & THE VILLAGE» ( Χριστίνα Θωμαίδου, Κωνσταντίνα Τάτση, Λουκία Φραντζίκου),ως ελληνική απάντηση στη δημοφιλή σειρά «SEX & THE CITY», ενώ στήσαμε την εμπνευσμένη από το καλλιτεχνικό έργο του Πέδρο Αλμοδόβαρ performance «ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ …ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ».

Μας δόθηκε η ευκαιρία μάλιστα μέσω video art που έπαιζαν στον προτζέκτορα να συνεργαστούμε με τη Νέλλη Γκίνη, τη Φωτεινή Ντεμίρη , τη Μίνα Ορφανού και την Παρθένα Χοροζίδου.

Ιωάννης Κυφωνίδης- Κωνσταντίνος Ρόδης ΜΕΑ CULPA

Οι Ιωάννης Κυφωνίδης και Κωνσταντίνος Ρόδης στο έργο “MEA CULPA”

Με τη Νέλλη, όμως,  ήταν μόνο η αρχή , καθώς το 2013-2014 συμπρωταγωνιστήσαμε στην παράσταση «MEA CULPA» στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε κείμενο του Κωνσταντίνου Ρόδη και σκηνοθεσία του ιδίου και δική μου. Προηγήθηκε η ηχογράφηση του κειμένου με τη  μορφή audiobook σε παραγωγή του Μιχάλη Αβραμίδη και της Νατάσας Μποζίνη.

Την επόμενη σεζόν αντιστρέψαμε τους ρόλους με τη δασκάλα μας, Αθηνά Παππά. Σε κείμενο και σκηνοθεσία δική μας, η Αθηνά πρωταγωνίστησε και συγκλόνισε με την ερμηνεία της, στη μαύρη κωμωδία «Η ΜΑΓΕΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑ» στο Θέατρο Φλέμιγκ και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Η παράσταση αυτή τροποποιημένη σε κείμενο δικό μας, αλλά σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου, επέστρεψε φέτος με τον τίτλο «ΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΕΤΣΙ» με εξαίρετες κριτικές για την ερμηνεία της Αθηνάς και όχι μόνο στο Θέατρο» Έαρ Βικτώρια» της Αθήνας,στο κατάστημα κράτησης γυναικών στον Ελαιώνα της Θήβας,όπου οι κρατούμενες συγκινημένες την αποθέωσαν και στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης.

Οφείλω να πω για άλλη μια φορά δημόσια πως το κείμενο αυτό είναι εμπνευσμένο από τη «διπολική» περίοδο της μητέρας μου,  και τη δεκαετή της,μάχη με τη μανιοκατάθλιψη που δε τη βρήκε νικήτρια , αλλά ποιος ορίζει τι είναι νίκη και τι είναι ήττα τελικά….

Κάπου ανάμεσα στις δύο εκδοχές της παράστασης, την άνοιξη του 2015 συμμετείχα στα γυρίσματα της πολλά υποσχόμενης και ανολοκλήρωτης αριστουργηματικής κατ’ εμέ σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη «Εθνική Ελλάδος».

Μικρός ρόλος ο Πρόεδρος της Σλοβακικής ομοσπονδίας κέργλιγκ, αλλά είχε το κάτι του….

Μία από τις πλέον πιο επαγγελματικές συνεργασίας που είχα ποτέ ήταν αυτή με το MEGA. Είναι, άλλωστε, η μοναδική μου, τηλεοπτική εμπειρία ως ηθοποιού. Και θα μείνει και η μοναδική με το Μεγάλο Κανάλι, που δυστυχώς ανήκει πια μόνο στην ιστορία.

Το 2016 έκανα το σκηνοθετικό μου σόλο ντεμπούτο με τους «Ναυαγοσώστες» του Παπαδιαμάντη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, όπου είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τους συνκολυμβητές μου από το Δημοτικό Κολυμβητήριο Καλαμαριάς και την ομάδα μας «SWIM OR DIE» , αλλά και με τον προπονητή μας, που είχε το ρόλο του χορογράφου Νικόλα Ρεπανά.

Για ακόμη μία φορά, όμως,  βρέθηκα μαζί στην ίδια δουλειά με την επιστήθια παιδική μου φίλη Αθηνά Νάννου, που είχε το ρόλο της αφηγήτριας και μουσικού.

Ιωάννης Κυφωνίδης - Έξοδος 1826

Στο φιλμ του Βασίλη Τσικάρα “Έξοδος 1826”

Την ίδια περίοδο συμμετείχα με ρόλο γκεστ στην ταινία του Βασίλη Τσικάρα «Έξοδος 1826». Επειδή υποδυόμουν τον έφιππο Αυστριακό διπλωμάτη έπρεπε να κάνω μαθήματα ιππασίας και να μιλήσω Γερμανικά. Πολύ δυνατή εμπειρία που την απόλαυσα.  Το 2016 θα το θυμάμαι και για ακόμη δύο λόγους: Για τη μίνι συνεργασία μου, ως συγγραφέας και ερμηνευτής με το Κ.Θ.Β.Ε. για τη δράση BIG SHAKESPEARE DAY και για τη συμμετοχή μου, σε δύο διεθνείς κολυμβητικές διοργανώσεις στη Ντάτσα της Τουρκίας και το Σάμπατς της Σερβίας.

Στο τέλος του 2016 και την αρχή του 2017 επιμελήθηκα καλλιτεχνικά και φωτογραφήθηκα αντίστοιχα για τη φωτογραφική καμπάνια «ΓΥΜΝΟ ΓΕΥΜΑ» (εκδοχή Θεσσαλονίκης και Αθήνας).

Την ίδια χρονιά (2017) μπήκε στη ζωή μου, το Θέατρο του Άλλοτε και η Βαρβάρα Δουμανίδου. Θυμάμαι ήταν άνοιξη και μετά τα μεσάνυχτα, όταν μου έστειλε μήνυμα στο messenger ότι με θέλει για ένα ρόλο στην παράστασή τους, «Ο ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ».

Ιωάννης Κυφωνίδης - Ο Χάεος- Κάτω Κόσμος

Στο ρόλο του Χάρου στο έργο “Ο Κάτω Κόσμος” (Θέατρο του Άλλοτε- σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου)

Και όταν τη ρώτησα ποιόν ρόλο μου απάντησε απερίφραστα: Το Χάρο. Και χωρίς δεύτερη σκέψη είπα ΝΑΙ. Και ακόμη και σήμερα χαίρομαι για αυτό το ΝΑΙ, όχι μόνο γιατί είχα την ευκαιρία να γνωρίσω όλα τα παιδιά από το Θέατρο του Άλλοτε και να συνεργαστώ μαζί τους, και να σκηνοθετηθώ από τη Βαρβάρα, αλλά και γιατί θεωρώ πως είναι ο αγαπημένος μου, ρόλος, και εάν μπορώ να μιλήσω για μένα αντικειμενικά, που κανονικά δε γίνεται, η αγαπημένη μου ερμηνευτικά δουλειά , όπως το βλέπω εγώ πάντα.

Το τι extra δουλειά είχαν ρίξει με μένα η Βαρβάρα και ο Δημήτρης Βασιλειάδης που επιμελούνταν εκτός των άλλων την κίνηση και το μακιγιάζ μου, από τα πιο κινηματογραφικά και επιδέξια που μου έχουν κάνει, δε λέγεται.

Αυτή η συνύπαρξη, αυτή η συνάντηση με την οικογένεια του Άλλοτε, έφερε ακόμη μία κοινή πορεία: Τα Κόκκινα Φανάρια στο Θέατρο Αυλαία. Με αλλεπάλληλα sold out και πολύ ωραίο κλίμα στα παρασκήνια, αφού βέβαια κουραστήκαμε απίστευτα στις πρόβες και κοντέψαμε να σκοτωθούμε μεταξύ μας, κιόλας που λέει ο λόγος….(χα χα χα).

Θα μου επιτρέψουν τα παιδιά, όμως, να παραδεχτώ δημόσια πως τρέφω απεριόριστο σεβασμό, θαυμασμό και αδυναμία στην Όλγα την Καλαμάρα.

Και με πολλές ενδιάμεσες, αλλά πάντα καλές συνεργασίες κινηματογραφικές με το Στέφανο Κακαβούλη,τους αδελφούς Βρακά και τον Κωνσταντίνο Στάθη, αλλά και το ΡωσοΑρμένιο Μαξίμ Αιραπέτοφ φθάσαμε στο 2019.

Προτού φθάσουμε εκεί,όμως, θα ήθελα να πω ότι είχα τη χαρά να επιμεληθώ τη δραματοποίηση της παρουσίασης δύο βιβλίων,της φίλης και συν –κολυμβήτριας Ανθούλας Παπαργυρίου «Σανίδα Σωτηρίας» από τη μία και από την άλλη  του φίλου και άξιου δημοσιογράφου και επίσης συναθλητή Περικλή Στέλλα  «Λισμπέθ: Ο Θεός έχει ορκιστεί».

Captain Hurt- Ιωάννης Κυφωνίδης

Ως Captain Hurt στο teaser του «Cosmos 05: Death in Space»

Και επίσης να γευτώ μία εντελώς διαφορετική εμπειρία. Να υποδυθώ τον Captain Hurt στο teaser του  «Cosmos 05: Death in Space» για τα δωμάτια απόδρασης του Escapepolis στην Αθήνα. Χάρη στην ομάδα «Rocketfilm Productions» με επικεφαλής τη Ζωρζέτ Μομπάρακ και χάρη στους Γιάννη Νατσούλη και Γιώργο Ρήγα του  Escapepolis έζησα στιγμές Ελληνικού Sci-Fi.

Τους έριξα μάλιστα την ιδέα, εάν κάτι τέτοιο είναι εφικτό, και η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να γίνει πραγματικότητα, να μετεξελιχθεί αυτό όλο το concept σε ταινία μεγάλου μήκους.

Ιωάννης Κυφωνίδης- Ηρακλής Πουαρό

Ετοιμαζόμενος τώρα να υποδυθεί το θρυλικό Ηρακλή Πουαρό

Είναι η χρονιά του Πουαρό και του Διάπλου. Βρισκόμαστε στην προπαρασκευαστική περίοδο, μία ανάσα από τις πρόβες, της παράστασης που ετοιμάζουμε με τίτλο «Ο Ηρακλής Πουαρό στο ORIENT EXPRESS???» , εμπνευσμένης από τη νουβέλα της Άγκαθα Κρίστι «Έγκλημα στο ORIENT EXPRESS» και βασισμένης στην εικονογραφημένη εκδοχή της.

Προγραμματίσαμε να την παρουσιάσουμε τον ερχόμενο Απρίλιο στο Σιδηροδρομικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα στην αυθεντική τραπεζαρία – βαγόνι του θρυλικού τρένου που εκτίθεται στο μουσείο μετά τη δωρεά των Βέλγικων Σιδηροδρόμων.

Σε αυτήν την παράσταση που δραματοποιώ και σκηνοθετώ και παίζω και τον Πουαρό – ναι μεγάλωσε τόσο πολύ ο καλλιτεχνικός μου εγωισμός –  θα πάρω την υποκριτική «παρθενιά» της αδελφικής μου, φίλης και συνεργάτιδας στο θέατρο Χριστίνας Τζώρτζη και της φίλης από τα πολύ παλιά που γύρισε στον τόπο της «εγκληματικής» μας, φιλίας Αγγελικής Καράνου.

Αλλά με αυτήν την παράσταση επιστρέφει και η θεατρική ομάδα που φτιάξαμε με τους συν – κολυμβητές μου, από την εποχή των Ναυαγοσωστών , την ομάδα μας, «SWIM OR DIE». Μόνο που αυτή τη φορά δε θα εμφανιστούμε με μαγιό και γυαλάκια, αλλά θα βουτήξουμε στα βαθιά του ORIENT EXPRESS και ελπίζουμε να αναδυθούμε σώοι και αβλαβείς στην επιφάνεια του μυστηρίου…!!!

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και Οκτώβριο – όμως – πάμε παρέα με το Δημήτρη Γιουζέπα και πολλούς πάλι συν – κολυμβητές να φτιάξουμε με αγάπη και μεράκι την ταινία μυθοπλασίας μεγάλου μήκους «Ένας Διάπλους» που είναι εμπνευσμένη από τον ιστορικό διάπλου του Τορωναίου. Η ταινία θα τοποθετείται χρονικά στο άμεσο μέλλον στο 2020, όταν θα γίνεται ο 50ος επετειακός αγώνας.

Δε θα πω, όμως περισσότερα για αυτό το εγχείρημα. Προτιμώ τις πράξεις από τα λόγια. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ανέτρεψα ουκ ολίγες φορές το σενάριο και ελπίζω να μην έχω εξαντλήσει την υπομονή της Βάλιας Μπουγιουκλή, που έχει το κομμάτι της διεύθυνσης και οργάνωσης παραγωγής , όπως και του σκηνοθέτη της ταινίας Δημήτρη Γιουζέπα.

Η κολύμβηση και ο αθλητισμός μπήκε ξανά στη ζωή μου,  και αυτή τη φορά πολύ δυνατά , από την καλή και την ανάποδη που λέμε. Άλλωστε, μετά τον τερματισμό μου στον Τορωναίο του 2016 μου γεννήθηκε η επιθυμία να μεταφέρω όλο αυτό που βίωσα σε σενάριο. Βέβαια δεν έχει να κάνει η ιστορία που αφηγείται το σενάριο καθαρά και αποκλειστικά με τη δική μου, εμπειρία, ίσως μόνο ένας από τους χαρακτήρες. Έχει να κάνει, όμως, με την αγάπη μου και με την ανάγκη μου να εκφράσω μέσα από τη μυθοπλασία όλα αυτά τα συναισθήματα και τις εικόνες που έζησα.

Κάποια στιγμή στο μέλλον ίσως να κάνω το ίδιο, όχι ακριβώς το ίδιο, με όσα ένιωσα και γεύτηκα στον κλασικό μαραθώνιο της Αθήνας.

Πάντως τώρα που μιλάμε, ετοιμάζομαι να δανείσω τη φωνή μου, στον ανδρικό χαρακτήρα του animation μικρού μήκους που ετοιμάζει με τίτλο «Thin City».

Τα τελευταία 2-3 χρόνια η ενασχόληση με την κολύμβηση εκτός του ότι με έκανε να γνωρίσω την Ελλάδα και τα Βαλκάνια κολυμπώντας με δραστηριοποίησε κοινωνικά. Ως μέλος του Δ.Σ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια η ενασχόληση με την κολύμβηση εκτός του ότι με έκανε να γνωρίσω την Ελλάδα και τα Βαλκάνια κολυμπώντας με δραστηριοποίησε κοινωνικά.

Ιωάννης Κυφωνίδης-Τορωναίος Κόλπος

Κολυμπώντας στο διάπλου του Τορωναίου Κόλπου

Ως μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου «Ελληνική Μαραθώνια Κολύμβηση» δεν έχω μόνο τη χαρά της εμπλοκής στη διοργάνωση αγώνων και κολυμβητικών περιπάτων, αλλά και της συμμετοχής στη διοργάνωση φιλανθρωπικών αγώνων,  όπως τα κολυμβητικά event Swim for life για την ενίσχυση του έργου της «Πνοής Ελπίδας»,  αλλά ακόμη και αγώνων μπάσκετ για την ενίσχυση άπορων οικογενειών και προσφύγων.

Ιωάννης Κυφωνίδης για Νικόλα Ρεπανά

Αφιερωμένη εξαιρετικά στον προπονητή – δάσκαλο κι επάνω απ’ όλα άνθρωπο ΝΙκόλα Ρεπανά

Υ.Γ. : Σε πολλούς οφείλω πολλά και άλλα τόσα. Αλλά θα σταθώ στον προπονητή μου,Νικόλα Ρεπανά. Γιατί η παρουσία του στη ζωή μου,ενεργοποίησε δυνάμεις και  καταστάσεις που με πήγαν αλλού, τόσο στη δουλειά μου, όσο και στη ζωή μου. Ο Ρεπανάς μας εμπνέει μας εμψυχώνει μας προτρέπει. Και για αυτό αν οφείλω στον πατέρα μου,το ζην στο δάσκαλό μου, Νικόλα Ρεπανά οφείλω το ευ ζην.

©Typologos.com 2019

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − 12 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.